YARALANMALAR İÇİN SPREY

Nisan 22, 2018 0 Comments



Size çokça faydasını gördüğüm bir üründen bahsetmek istiyorum. Özellikle evde beslemiş olduğunuz evcil hayvanınız varsa daha çok işinize yarayacak. İsmi Altapharma özelliği ise yara izlerini çabuk iyileştirme spreyi.

Yanık, kesik ve sürtünme sonucu oluşan yaralar her an başımıza gelebilir. Ben bu spreyi daha çok evimde kedi beslediğim için almıştım. Haliyle bazen oyunun dozajını kaçırdığımda, bizimkinin tırnaklarına maruz kalabiliyorum. Hal böyle olunca da el veya vücudun başka noktalarında oluşan yaralanmalar söz konusu olabiliyor.

Bu sprey sayesinde de hem oluşan çizik acısından hem de görünümünden kısa sürede kurtulabiliyorum. Her türlü yarada kullanabilirsiniz. Kanamayı azaltma özelliği de mevcut. Hemen kullanıldığı sürece yara izi oluşumunu da engelliyor.

Açıkçası günlük hayatımızda başımıza ne geleceğini bilmediğimiz için bu tarz ürünlere ihtiyacımız var. Her eve lazım desem yeridir bence. Bu ürünü rossmann da keşfetmiştim, fiyatını hatırlamıyorum maalesef. Umarım faydasını görürsünüz. 

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

0 yorum: