LOREAL ALOE VERA SUYU HAKKINDA




Loreal'in yeni çıkarmış olduğu ve dikkatleri üzerine çeken Aloe Vera Suyundan kısaca bahsetmek istiyorum, 



Kullandığım süreçte çok beğendiğim ve sizlerin de beğeneceğine emin olduğum, Aloe Vera Suyu'nun üç çeşidi bulunuyor;

  • Kuru ve hassas ciltler,
  • Normalden kuruya dönük ciltler,
  • Normalden karmaya

Öncelikle hangi çeşidinin cilt tipinize uygun olduğunu tespit ederek kullanmaya başlarsanız, daha çok faydasını göreceğinize eminim. Kendinize alacağınız her ürün öncesinde cilt tipinize uyup uymadığına muhakkak dikkat etmeliyiz. Ürünün yapısı kremsi ve su bazlı olduğu için cilt üzerinde çabuk emilim sağlamaktadır ve 72 saat nemlendirmeyi vaad etmektedir. Cilt yapısı çok kuru olanlar, bu üründen tek başına verim alamayabilirler.

Aynı zamanda makyaj öncesi sürdüğünüzde ilk olarak kurumasını beklerseniz, makyaj sonrası daha hoş bir görüntü elde edebilirsiniz.
Kullanımı ise; hemen hemen her ürün gibi günde iki defa sabah ve akşam olarak kullanılması ön görülüyor. Her kullanımda, iki pompa yeterli olacaktır. (Yani en azından bana yetiyor)

Şişenin yapısı pompalı ve bu da hijyenik bir görüntü sağlıyor ve oldukça kullanışlı. Loreal'in benimde kullanmaktan vazgeçmediğim, True Match Fondöten şişesinin aynısı. Sadece ml olarak daha büyük ve 70 ml.

Bu ürüne ilk olarak Fahriye Evcen'in storysinde denk geldim ve açıkçası merakım o an başladı. Daha sonra hızla duyulan ve yayılan bir ürün haline geldi ve şu ana kadar hakkında tek bir olumsuz yorum duymadım, okumadım. Henüz kullanmaya başlamamış kişilerin kesinlikle kullanım sonrası memnun kalacağını düşünüyorum. Benim memnun kalma sebeplerimden birisi de ciltte herhangi bir yağlanma yapmıyor olması.

Ürünü alacak olanlar için normal satış fiyatı 46TL, denk geldiğim indirimli fiyatı 27TL. Ürünü kullanan kişiler düşüncelerini yorum olarak bırakabilirler.




Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

0 yorum: